Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią COVID-19 Miasto Zamość wraca z koleją edycją Jarmarku Świątecznego. Właśnie ogłoszono, że bożonarodzeniowy kiermasz odbywać się będzie przez dwa grudniowe weekendy. Ruszyły już zapisy wystawców na tę doroczną imprezę.
W ubiegłym roku, ze względu na pandemię, Miasto Zamość zrezygnowało z organizacji Jarmarku Świątecznego w tradycyjnej formie. Zamiast tego, wydarzenie odbyło się online. W tym roku bożonarodzeniowy kiermasz powróci na zamojski rynek i potrwa nie jeden, a dwa weekendy, tj. w dniach 11-12 oraz 18-19 grudnia. Będzie to doskonała okazja, by zakupić świąteczne produkty, ozdoby oraz prezenty pod choinkę. W programie wydarzenia przewidziano sporo atrakcji.
Zamojski magistrat zaprasza wystawców, którzy chcieliby sprzedawać swoje wyroby i produkty podczas Jarmarku.
Chętni mogą już kontaktować się z Wydziałem Turystyki i Promocji UM Zamość – tel. 84 677 24 19, celem rezerwacji powierzchni handlowej.
Cennik: powierzchnia 2×2 m – 200,00 zł brutto/weekend, powierzchnia 2×3 m – 300,00 zł brutto/weekend, powierzchnia 2×4 m – 400,00 zł brutto/weekend.
Wystawcy mogą zgłaszać się również ze swoim namiotem w kolorze białym lub zielonym. W zależności od metrażu powierzchni handlowej cena wynosi: powierzchnia 2×2 m – 100,00 zł brutto/weekend, 2×3 m – 150,00 zł brutto/weekend, 2×4 m – 200,00 zł brutto/weekend.
Warunkiem jest przesłanie zdjęcia namiotu oraz uzyskanie akceptacji Organizatora.
Formularz Zgłoszeniowy oraz Regulamin wydarzenia znajdują się na stronie Miasta.