Jeśli Twoja biznesowa codzienność związana jest z obsługą rezerwacji klientów, powinien zainteresować Cię program dostarczany od caldis.pl! To intuicyjne i proste internetowe narzędzie, mogące stanowić kalendarz online w Twojej firmie. Pozwala na przejrzyste uporządkowanie i zarządzanie rezerwacjami klientów, wysyłanie do nich automatycznych oraz promocyjnych SMS-ów (np. z nazwą Twojej firmy lub marki), czy łatwe nawigowanie w ramach faktur i rachunków. W jednym narzędziu – dostępnym za kilkadziesiąt złotych miesięcznie (!), możesz wykonywać wiele różnych zadań.
Dlaczego warto sprawdzić kalendarz online od CALDIS?
To przede wszystkim usprawnienie codziennych działań i ich znaczące przyspieszenie. A przy tym wygoda i zadowolenie klientów. Ci umawiając się na wizytę w Twoim salonie, gabinecie czy rezerwując pojazd lub pomieszczenia, otrzymują powiadomienia SMS. – Współpracujemy z firmami w wielu branżach, stąd każdy może dopasować rozwiązanie do swoich potrzeb. Mamy wiele ciekawych przykładów czy inspiracji, którymi możemy podzielić się z osobami zainteresowanymi testami kalendarza online. Często zdarza się, że ktoś nie zastanawiał się nawet nad takim rozwiązaniem – mówią przedstawiciele CALDIS. Przykład? Automatyczny SMS wysyłany do klienta kilka dni po zrealizowanej usłudze. – W systemie przy rezerwacji zaznaczyć możemy checkbox, który wyślę następnie automatycznego SMS-a z podziękowaniami i np. prośbą o opinię – dodają. Nade wszystko jednak kalendarz online wprowadza dużą przejrzystość codziennego terminarza. Wszystko zobaczyć możemy w wybranym widoku – mobilnym, miesięcznym, tygodniowym lub dniowym, rezerwacje mogą mieć przypisane kolory (kategorie), status płatności czy inne istotne informacje z punktu widzenia danego biznesu. – Unikamy np. sytuacji, w której umówiliśmy dwóch klientów na raz, by w natłoku prac coś zostało źle wpisane w tradycyjnym kalendarzu, czy zwyczajnie zapomnieliśmy jej dodać, bo np. byliśmy akurat poza biurem czy gabinetem. CALDIS ma aplikacje mobilne, możemy więc w dowolnym miejscu szybko reagować, co w przypadku małych biznesów jest szczególnie ważne, by szybko odpowiedzieć też klientowi względem dostępu do terminu – mówią specjaliści z CALDIS.
Dla jakich branż dedykowany jest kalendarz online?
Choć na rynku kalendarzy online znajdziemy wiele dedykowanych do poszczególnych branż, omawiane przez nas pokrótce narzędzie od CALDIS zaspokoić może potrzeby wielu przedsiębiorców. Mowa zarówno o branży usługowej, jak również najmu pojazdów, urządzeń czy pomieszczeń. CALDIS stanowić może m.in. kalendarz online dla salonów beauty, kalendarz dla fryzjerów, kosmetyczek, barberów, kalendarz dla fizjoterapeutów, kalendarz dla terapeutów, kalendarz dla lekarzy i specjalistów, kalendarz dla wypożyczalni samochodów, kalendarz dla wypożyczalni urządzeń, kalendarz dla szkół językowych czy muzycznych, kalendarz dla obiektów sportowych, kalendarz dla pensjonatów, kalendarz dla domków. – Stworzyliśmy narzędzie, które niezależnie od branży pozwala na proste poruszanie się w nim, co często podkreślają w rozmowach nasi klienci. I to jest najlepsza wizytówka tego, że rozwiązanie sprawdza się i przynosi konkretne efekty – mówią przedstawiciele CALDIS. Co warte podkreślenia, to polski system rezerwacyjny – klienci mogą więc liczyć na stały suport oraz pomoc we wdrożeniu rozwiązania. Kalendarz online od CALDIS używany może być tylko wewnętrznie lub może też być udostępniony klientom, by sami mogli dokonywać rezerwacji czy płatności za usługi poprzez znany system Przelewy24. – Pomagamy, podpowiadamy i doradzamy, by nasi klienci wybrali opcję najbardziej dopasowaną do ich potrzeb – przybliżają nasi rozmówcy.
Branżowe udogodnienia w kalendarzu online – szybsza praca, wydajny biznes, zadowoleni klienci
Oferując usługę kalendarza online dla firm z wielu branż, w CALDIS znajdziemy dedykowane rozwiązania ze względu na wybrane z nich. W przypadku tej związanej z usługami – np. w kalendarzu online dla fryzjerów znajdziemy kategoryzację usług (przypisywanie kolorów), możliwość wprowadzania blokady przed i po usłudze, czy wyświetlanie przerwy w usłudze, co podpowiada nam np., że w danym momencie możemy przyjąć jeszcze jednego klienta na inną usługę, mieszczącą się w tym przedziale czasowym. Nie zapomniano o możliwości automatyzacji cen np. w zależności od dni tygodnia, czy wreszcie w przypadku w branży najmu, zależności cen od długości najmu czy okresu. Wiele firm korzysta z wbudowanego systemu faktur i rachunków, co pozwala na szybkie ich przygotowanie bezpośrednio z rezerwacji – kalendarz online dodatkowo pobiera dane klienta z GUS lub KRS (jeśli klientem jest firma), a następnie dwoma kliknięciami można je wysłać do wskazany adres e-mail. Sporym powodzeniem w branży najmu cieszą się automatyczne umowy (dowolnie konfigurowane przez osobę zarządzającą systemem), czy interaktywne protokoły uszkodzeń, które na ekranie wygenerować może w raptem kilka chwil! – Każda branża ma swoje potrzeby, które sukcesywnie po rozmowach z naszymi klientami staramy się wdrażać, by kalendarz online dostarczany przez nas był coraz lepszy. Jeśli więc i Państwo macie swoje pomysły, zawsze jesteśmy otwarci na rozmowę – mówią specjaliści z CALDIS.
Co ważne, system ocenić można… samemu. Wystarczy wejść na stronę www.caldis.pl, zarejestrować darmowe konto i testować nawet przez 30 dni. Po tym okresie czasu, jeśli nie zdecydujemy się na korzystanie z rozwiązania, nasze konto po prostu wygaśnie. Prosta weryfikacja, żadnych zobowiązań.