Zamojskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej otworzyło nowe Biura Obsługi Klienta. Działa ono przy ul. Kruczej 10 w Zamościu. Teraz w jednym miejscu klienci uzyskają informacje dotyczące usług, które świadczą poszczególne Zakłady Spółki, zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i dla firm. Dotychczas odbywało się to w różnych lokalizacjach.
BOK zajmuje się:
- Zawieraniem umów:
– o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków,
– na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenach niezamieszkałych (firmy),
– na odbiór nieczystości ciekłych,
- Przyjmowaniem zleceń na usługi oferowane przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Zakład Transportu Odpadów, Zakład Komunalny i Oczyszczalnię Ścieków
- Przyjmowaniem zleceń na usługi dodatkowe m. in.:
– mechaniczne czyszczenie sieci kanalizacyjnych,
– pobór wody z hydrantu,
– najem taboru samochodowego i pojazdów PGK,
– podstawienie kontenerów,
– usługę gabarytową,
– usługi koszenia, wycinki drzew, mechaniczne oczyszczanie;
- Przyjmowaniem wniosków/zgłoszeń związanych z przyłączeniem
nieruchomości do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
- Wydawaniem uzgodnień z zakresu infrastruktury, sporządzonych przez dział techniczny
- wystawianiem faktur za usługi umowne i na zlecenie, na podstawie przygotowanych specyfikacji przez odpowiednie działy Spółki
- zmianą danych teleadresowych
- prowadzeniem bazy iBOK i e-faktur
- przyjmowaniem i rozpatrywaniem reklamacji/skarg
- promocją Spółki
Pracownicy BOK są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku. Udzielają informacji na temat sposobu załatwiania spraw, niezbędnej dokumentacji, rachunków danego klienta oraz służą pomocą w przypadku składania reklamacji.
Godziny otwarcia BOK
Poniedziałek 9:00 – 17:00
Wtorek 7:00 – 15:00
Środa 9:00 – 17:00
Czwartek 7:00 – 15:00
Piątek 7:00 – 15:00
tel. 84 638 12 04