Miasto Zamość rozpoczęło kampanię społeczną #tomojwybor, której celem jest zaprezentowanie stanowiska zamojskich seniorów w odniesieniu do szczepień.
Do rozmowy zaproszono 33 osoby. Najmłodsza ma 57 lat, najstarsza 100. Każda z osób pozujących została sfotografowana w swoim mieszkaniu, domu lub najbliższym otoczeniu oraz odpowiedziała na pytanie: dlaczego się zaszczepiła?
W ramach akcji na terenie miasta Zamość pojawiło się 5 billboardów (ul. Lwowska, ul. Szczebrzeska, ul. Legionów, ul. Akademicka). W przyszłym tygodniu wyruszy także „przenośna wystawa” czyli 31 plansz, które przez okrągły miesiąc będą zmieniały swoje lokalizacje w przestrzeni naszego miasta.
Dodatkowo rozpoczęto też kampanię w sieci na oficjalnych profilach Miasta Zamość.
– Autorytet i doświadczenie życiowe zamojskich seniorów sprawiają, iż możemy się wiele od nich nauczyć. Kampania nikogo nie zmusza do szczepień, ale pokazuje to, że każdy z nas decyduje o sobie. – podkreśla magistrat.