Warsztat dla dzieci – Smaki Azji

1
184
kwadrat internet

Zamojski Dom Kultury już trzeci raz zaprasza młodszych i starszych do odbycia wspólnej podróży, która ma zaprowadzić uczestników, aż za horyzont wyobraźni.

Już 7 kwietnia o godzinie 16.00 wyruszy pierwsza wycieczka dla dzieci w wieku 5+.

Wycieczka nie byle jaka, bo aż do Azji. Podczas spotkania na platformie zoom, dzieci będą poznawać kontynent od strony kulinarnej, wykonają mandale, pobawią się gliną.

Podczas wędrowania – na razie w przestrzeni wirtualnej – będzie można posłuchać opowieści podróżników, wykonać indiańskie ozdoby, zagłębić się w świat fantastyki, wziąć udział w zajęciach teatralnych i warsztatach podróżnika.

Warsztat Smaki Azji poprowadzi Agata Korcz-Rozłowska. Trenerka Inteligencji Emocjonalnej, kreatywna dusza, która nie umie się nudzić. Autorka gier miejskich, (w tym interaktywnej gry terenowej: “Zamojski Poszukiwacz Przygód”), bajek edukacyjnych, scenariuszy warsztatów i szkoleń.

Zajęcia są bezpłatne, obowiązują zapisy: e-mail: firmowy.hi5@gmail.com, tel./sms: 577 868 486.

Bilety lotnicze do Azji i innych “odwiedzanych” miejsc dofinansował Urząd Miasta Zamość. Projekt Za horyzont wyobraźni realizowany jest w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2021 rok.

Na kolejne wyprawy Zamojski Dom Kultury zaprosi już niedługo. Wszystkie informacje pojawiać się będą na www.zdk.zamosc.pl, Facebooku @Zamojski Dom Kultury, Instagramie @zamojskidomkultury.

21 za horyzont smaki a afisz Warsztat dla dzieci - Smaki Azji

 

Poprzedni artykułKierowca Toyoty uderzył w betonowy przepust drogowy
Następny artykułZnany i lubiany lokal może zniknąć. Akcja wsparcia dla „GROTEX-u”.
Subscribe
Powiadom o
1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
podróżnik

Podsumowując Trenerka Inteligencji Emocjonalnej, kreatywna dusza, która nie umie się nudzić poleciała sobie za pieniądze z Urzędu Miasta Zamość do Azji, a dzieci niech sobie pooglądają na komputerze to co mogą zobaczyć też za darmo na tysiącu innych kanałów podróżniczych na YT. I projekt “się rozliczy”. Czy się mylę, jeśli tak to proszę o sprostowanie, na czym ta innowacja polegała i czemu UM się do tego dokłada?