Dzisiaj na DK-17 doszło do śmiertelnego wypadku drogowego z udziałem dwóch osobówek i tira. Ze wstępnych ustaleń policjantów wynika, że kierujący samochodem marki Audi na łuku jezdni z nieustalonych przyczyn zjechał na przeciwległy pas ruchu i zderzył się z tirem. Niestety wyniku zdarzenia dwie osoby z audi poniosły śmierć na miejscu. Apelujemy do kierowców o wyobraźnię na drodze i dostosowanie prędkości do panujących warunków.
Do wypadku doszło dzisiaj tuż przed godz. 16:00 na drodze krajowej nr 17 pomiędzy Bełżcem a Lubyczą Królewską. Ze wstępnych ustaleń policjantów będących na miejscu zdarzenia wynika, że kierujący samochodem marki Audi na łuku jezdni zjechał na przeciwległy pas ruchu i doprowadził do czołowego zderzenia z jadącym z naprzeciwka samochodem ciężarowym. Kierowca tira chcąc uniknąć zderzenia zjechał do rowu, gdzie przewrócił się na bok. Z kolei w audi uderzył jeszcze jadący z tyłu samochód marki Peugeot. Niestety w wyniku zdarzenia dwie osoby z audi poniosły śmierć na miejscu. Z kolei do szpitala na badania został przewieziony kierowca tira. Osobom podróżującym peugeotem nic poważnego się nie stało.
W wyniku wypadku droga krajowa jest zablokowana, a ruch dla samochodów odbywa się po wyznaczonych przez policjantów objazdach.
Na miejscu pracują policjanci pod nadzorem prokuratura i wyjaśniają szczegółowe okoliczności tego tragicznego wypadku.
Apelujemy do kierowców o wyobraźnię na drodze, zdjęcie nogi z gazu i dostosowanie prędkości do panujących warunków.
K.K.
Źródło: KMP Tomaszów Lubelski
TIR (skrót od fr. Transport International Routier[1], „Międzynarodowy Transport Drogowy”) – międzynarodowa konwencja celna z 14 listopada 1975 dotycząca przewozu towarów samochodami ciężarowymi w transporcie międzynarodowym, pozwalająca uprościć procedury na przejściach granicznych i w urzędach celnych w celu większej skuteczności przewozów drogowych.
Samochód ciężarowy poruszający się na karnecie TIR wyjeżdżający z jednego państwa jest – w myśl konwencji TIR – sprawdzany i plombowany na przejściach granicznych albo w dowolnym urzędzie celnym zlokalizowanym w środku kraju wywozu towaru, a zostaje odplombowany i skontrolowany dopiero w państwie docelowym, natomiast wszystkie granice krajów tranzytowych mija z formalnościami ograniczonymi do minimum.
Wbijce sobie w końcu w makówki pismaki zas…e! To się nazywa samochód ciężarowy!
średnio co 2-3 tygodnie wyskoczy taki gość jak Ty 🙂 szerokości 🙂