W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego informujemy, że Wydział Ewidencji Kierowców i Pojazdów UM Zamość zmienia od dnia 16 marca (poniedziałek) r. do odwołania tryb obsługi interesantów.
W związku z powyższym:
– wydawanie formularzy, przyjmowanie dokumentów dotyczących rejestracji pojazdów i uprawnień dla kierujących pojazdami, będzie się odbywać w godzinach: 7.30-10.00 (wtorki 8.00-11.00) przy portierni w budynku Delegatury Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Partyzantów 3,
– wydawanie dokumentów (i tablic rejestracyjnych) będzie się odbywać w godzinach 12.00-15.00 (wtorki 13.00-16.00),ale tylko po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu przez pracownika Wydziału, godziny Państwa wizyty
– wzory formularzy znajdują się także na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej UM Zamość TUTAJ
Od 16 marca decyzje o rejestracji pojazdów wraz z dowodami rejestracyjnymi będą wysyłane pocztą na wskazany przez Państwa adres. Pozwolenie czasowe należy odesłać na adres: WEKiP UM Zamość, 22-400 Zamość, ul. Rynek Wielki 13.
UWAGA: decyzje będą wysłane dopiero wtedy, kiedy do Wydziału zostanie zwrócone pozwolenie czasowe.
Zgłoszenia nabycia/zbycia pojazdów wraz z kopiami dokumentów potwierdzających nabycie/zbycie pojazdów należy przesyłać drogą pocztową na adres: WEKiP UM Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP.
Szczegółowych informacji udzielamy pod numerami telefonów:
– uprawnienia dla kierowców: 84 638 21 52, 84 677 24 59,
– rejestracja pojazdów: 84 638 21 46.