Lubelskie jabłka ruszają w Polskę. Będą promowane i sprzedawane w sieci sklepów „Stokrotka” i „Leclerc”

0
1140
Konferencja "Jabłko lubelskie", fot. Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie rozstrzygnął przetarg na promocję i sprzedaż lubelskich jabłek. Owoce będą promowane i sprzedawane w sieci sklepów „Stokrotka” i „Leclerc”. 

Promocja oraz sprzedaż jabłka lubelskiego w sieci „Stokrotka” na terenie całego kraju, potrwa do końca lutego br., natomiast w sklepach „Leclerc” na terenie miasta Lublin będzie prowadzona przez dwa tygodnie. Celem akcji jest promocja lubelskiego jabłka, jako produktu najwyższej jakości, pochodzącego z ekologicznego regionu.

Zależy nam, aby przekonywać mieszkańców nie tylko Lubelszczyzny, że miejsce pochodzenia danego produktu jest coraz ważniejszym kryterium podczas codziennych zakupów – wyjaśnia Marszałek Województwa Lubelskiego Jarosław Stawiarski.

Dlaczego warto sięgnąć po jabłka z Lubelszczyzny?

– Region lubelski wyróżnia duże nasłonecznienie, czyste, nieskażone powietrze oraz gleby, które idealnie sprawdzają się w przypadku uprawy jabłoni, zapewniając doskonały smak i najwyższą jakość owoców – dodaje Zbigniew Chołyk, prezes zarządu LubApple Sp. z o.o.

Promocja w sieci „Stokrotka” odbędzie się w blisko w 500 punktach na terenie całego kraju. Dzięki rozbudowanemu marketingowi internetowemu w ciągu trwania kampanii informacje odnośnie promocji dotrą do blisko 30 000 osób. Dodatkowo będą kolportowane ulotki w miejscu, gdzie będą promowane owoce. W sprzedaży będą dostępne trzy odmiany lubelskich jabłek: Ligol, Jonagored i Red Prince.

W ramach promocji w sieci „Stokrotka” wykorzystane będą następujące nośniki marketingowe: Bilbordy na elewacjach sklepów, Plakaty A4 umieszczone przy eksponowanym produkcie, Przekładka kasowa, Reklama w gazetce sieci. W sieci „Leclerc” będą to: Siatki wielkoformatowe na terenie sklepów, Plakaty, Wyeksponowane miejsca sprzedaży owoców.

Koszt działań promocyjnych to kwota 595 000,00 brutto. Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie

Poprzedni artykułZamość: Ruszyła obowiązkowa kwalifikacja wojskowa
Następny artykułSpektakularny sukces Orki!
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments